تحولات منطقه

رئیس قوه قضاییه با اشاره به یورش مجدد شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: هدف صهیونیست‌ها، تخریب و صهیونیستی‌سازی‌ تدریجی قدس شریف است.

رئیس قوه قضاییه: هدف صهیونیست‌ها تخریب و صهیونیستی‌سازی‌ تدریجی قدس شریف است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در فضای مجازی نوشت: «شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگرشان، بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند و این مکان مقدس را هتک حرمت کردند.

بر کسی پوشیده نیست که هدف صهیونیست‌های فاجر، تخریب تدریجی مسجدالاقصی و صهیونیستی‌سازی قدس شریف است.

بر همه مسلمانان فرض است که در برابر این توطئه بایستند و قبله نخست را از شر متجاوزان صهیونی برهانند.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha